Retourbeleid van Omiximo B.V.
Herroepingsrecht / Herroepingstermijn
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nog 14 dagen om uw product(en) terug te sturen. Het volledige bedrag van de bestelling wordt dan, exclusief verzendkosten, aan u terugbetaald. U betaalt alleen de kosten voor het terugzenden van de producten van uw huis naar de webshop. Deze kosten bedragen ongeveer €7,25 per pakket. De exacte tarieven kunt u vinden op de website van uw verzendservice. Indien u gebruikmaakt van uw herroepingsrecht, dient het product met alle meegeleverde accessoires en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd te worden.
Artikel retourneren?
Zodra de retourzending in goede staat bij ons is aangekomen, vervalt de betalingsverplichting of wordt het reeds betaalde bedrag, exclusief verzendkosten, teruggestort.
Voorwaarden:
- In een ongeopende doos kan de bestelling conform bovenstaande uitleg worden geretourneerd.
- Indien de doos of verpakking geopend is, neem dan eerst contact met ons op via support@omiximo.nl.
Garantievoorwaarden
Omiximo biedt een garantieperiode van 2 jaar, met uitzondering van laptopbatterijen, waarvoor een garantie van 6 maanden geldt.
Verzegelde producten
Indien uw product verzegeld is, is dit een garantiezegel. Uw product wordt dan gecontroleerd op integriteit. Als u dit zegel heeft verbroken, neem dan eerst contact met ons op.
Mogelijke gebreken of verkeerd geleverde producten moeten binnen 14 dagen na levering schriftelijk aan ons worden gemeld. De producten moeten in de originele verpakking en in nieuwstaat worden geretourneerd.
De garantietermijn van Omiximo komt overeen met de garantietermijn van de fabrikant. Omiximo is echter nooit verantwoordelijk voor de uiteindelijke geschiktheid van de producten voor elke individuele toepassing door de consument, noch voor adviezen omtrent het gebruik of de toepassing van de producten.
De garantie geldt niet in de volgende gevallen:
- De consument heeft zelf getracht het geleverde product te repareren en/of te bewerken, of heeft dit laten doen door derden;
- De geleverde producten zijn blootgesteld aan abnormale omstandigheden, onzorgvuldig of in strijd met de instructies van Omiximo behandeld, of de verpakking is onzorgvuldig behandeld;
- Het gebrek is geheel of gedeeltelijk het gevolg van overheidsvoorschriften met betrekking tot de aard of kwaliteit van de toegepaste materialen.
Reparatie
Om onnodige retourzendingen te voorkomen, verzoeken wij u om eerst contact op te nemen met het Omiximo-team. Ons team is te bereiken via support@omiximo.zohodesk.eu.
Heeft u een defect product, een verkeerd artikel of een ander beschadigd item ontvangen? Wij staan klaar om u te helpen. We hebben een eigen reparatieafdeling en kunnen u daarom snel en professioneel van dienst zijn.
Retouradres:
Omiximo
Smitspol 15K
3861 RS Nijkerk
Nederland